Eipa sitten talla viikolla kukaan soittanut wooshilta (langattoman nettini tarjoaja), vaan piti jalleen ottaa yhteytta heihin, jotta saan varmistettua sopimukseni irtisanomisen ja paasen eroon laitteista, jotka minulla viela on. Asiakaspalvelussa alettiin taas vankaamaan etta minun pitaisi maksaa 150 dollarin sopimuksen purkumaksu vaikka nettini ei toimi. Hetken neuvottelun jalkeen kaveri langan paassa huomasi, etta joku toinen henkilo firmassa oli jo paattanyt ettei minun pida maksaa kyseista maksua. Jee. Kummallista on, etta edellisella soittokerralla minulle sanottiin etta minulle soitettaisiin takaisin, mutta selvisi etta he olivat hoitaneet kaikki asiat mita pitikin ilman etta kukaan aikoi soittaa minulle.. Kuitenkin nyt kaikki on hoidossa, saastyin sopimuksen purkumaksusta ja ensi viikolla lahetan laitteet takaisin firmalle. :D hyvahyva.. Arsyttavaa tietysti on etta nyt pitaa tulla aina koululle kayttamaan nettia, mutta eipa voi mitaan..

Tony Blair eroaa samana paivana kun saavun Suomeen :S