Kavipa sitten taas kerran hyva tuuri :). Tarkoitus oli lahtea tanaan bussilla kohti Gisbornea, mutta lauantaina Gisbornista kotoisin oleva Jess (kaverini Paivin lukio-vaihto-oppilasvuoden vaihtarisisko) otti minuun yhteytta ja kertoi etta on sunnuntaina ajamassa Aucklandista Gisborneen. Niinpa peruin bussilipun (sain kaikki rahat takaisin :DD) ja matkasin eilen Jessin kanssa 6 tunnin ajomatkan verran Gisborneen. Saan myos majoittautua nyt Jessin vanhempien luona. Tosi ystavallisia ihmisia ja saan myos kotiruokaa ja kaikkea :)). En ole saanut paljon muuta kuin opiskelijapoperoita viimeiseen puoleen vuoteen ja viimeiset 2 kuukautta ruokavalion perusta on ollut tonnikala, joten olen hyvin onnellinen kotiruoasta. :p Nayttaisi olevan pilveton paiva tanaan ja taidankin menna katsastamaan Gisbornen beacheja ja loikoilemaan sinne. Samalla voisi katsastella, jos nakyisi otollisia surffispotteja lahimaastossa.. En tieda kauanko olen taalla viihtymassa, katsotaan nyt kuinka kauan nama minua kestavat ;) Jotain viikon verran voisin Gisbornessa ehkapa viettaa.

Piti myos kertoa tanne vedosta, joka tehtiin Kaisan kanssa ennen kuin neiti lahti kotiin. Tama siksi etta saadaan veto julkiseksi eika Kaisa voi sitten enaa siita peraantya. Veto kuuluu seuraavasti: Se kumpi urheilee vahemman siihen mennessa kun palaan Suomeen, niin tarjoaa toiselle kesajaatelon Kaivarin rannassa tai jossain vastaavassa paikassa. Mun tavoite on urheilla vahintaan 100 kertaa eli jotain 100-150 tuntia sen 19 viikon ajanjakson aikana, jonka olen Wellingtonissa opiskelemassa. Katsotaan nyt miten tama sitten toteutuu..