Lukukausi alkoi heti kunnolla, kun joka kurssilla (4) pitää palauttaa harkkatyö maaliskuun vikalla viikolla. Piti alkaa heti vääntämään ensimmäisiä, jotta ehdin saada kaikki ajoissa tehtyä. Oon tosin harkkatöiden kanssa toistaiseksi aika pihalla kun en tiedä mitä proffat odottaa, mutta kyllä se siitä kai taas.. Yhteensä tämän kevään koulutyöt pitävät sisällään 10 harjoitustyötä, 1 välikokeen ja 3 tenttiä. Seuraavan 3 kk aikana pitää siis melkeinpä yksi harkkatyö viikossa kasata.

Venähtänyt reisi alkaa pikkuhiljaa tervehtymään :). Olen käynyt nyt 3 kertaa fysioterapeutilla, saanut ultraäänihoitoa ja hierontaa. Koulun fysioterapeutti maksaa minulle n. 3 euroa/kerta, mikä on aikas luksus hinta siitä. Tänään kävin ensimmäisen kerran futistreeneissä noin kahteen viikkoon ja pystyin treenaamaan koko treenit ilman kipua vaikkakin reisi tuntuu tosi jäykältä edelleen. Aika varovaisesti piti ottaa, mutta kiva oli silti treenailla pitkästä aikaa. :)

Unitutkimukseen en voinutkaan sitten loppujen lopuksi osallistua, kun selvisi että kaikki sarjapelit futiksessa on kauden aikana lauantaisin ja jos menisin tutkimukseen niin missaisin neljä peliä putkeen. En halua menettää niin montaa peliä ja niinpä peruin osallistumiseni (missä muutenkin olin vaan varasijalla). Sen sijaan viime viikolla minulle aukesi uusi tilaisuus tienata vähän rahaa: valmentajani ehdotti minulle, että voisin alkaa valmentamaan pikkupoikia noin 6 tuntia viikossa 22 dollarin tuntipalkalla (mikä on uudessaseelannissa tosi hyvä palkka, palkat kun ovat lähes puolet suomea pienemmät). En ole vielä varma, koska tuo sitten alkaisi, mutta kuulostaa hauskalta. :D

Edelleen tykkää Wellingtonista tosi paljon ja kämppikset ovat mukavia. Kaikki asiat täälläpäin maailmaa ovat siis oikein hyvin :). Kunhan saan reiden vielä täyteen kuntoon niin sitten asiat ovat erinomaisesti.