En jaksa enaa tapella nettiyhteyden korjaamisen kanssa ja paatin tanaan etta irtisanon sopimukseni woosh-nimisen firman kanssa, jonka tekninen tuki ei osannut kertoa miksi nettini ei toimi. Soitin tanaan peruakseni sopimuksen, mutta se ei sitten yhdella soitolla onnistunutkaan vaan kyseisen firman "cancellation department" soittaa minulle ensi viikolla jotta voin peruuttaa sopimuksen ja ilmeisesti valittaa palvelun huonoudesta ja kertoa miksi haluan perua sopimuksen. Huonoimmassa tapauksessa minun pitaa maksaa 150 dollarin (n. 80 euroa) perumismaksu, mutta ainakin yritan paasta tuosta eroon, kun en kerran saa nettia toimimaan. Ongelmana on se, etta woosh luultavasti vaittaa etta vika on minun koneessani eika heidan palvelussaan ja minun on vaikea todistaa ettei asia ole nain (tosiasiassakun minulla ei ole hajuakaan missa vika on). Voin kayttaa nettia yliopiston langattomassa netissa yliopiston alueella, joten vika ainakin jotenkin liittyy wooshin tarjoamaan yhteyteen..

Huomenna menen ensin lukiopoikien peliin valmentamaan ja sitten peraan on oma peli. Lauantaipaiva menee siis iloisesti jalkapalloillessa. Tanaan kavin hankkimassa uudet hiukset ja irtonappikset jotka tarvitsen Wellingtonin sateessa pehmenneilla kentilla.